Întrebări și răspunsuri

Cele mai frecvente întrebări ale clienților noștri și răspunsuri la ele.

1. Cum comand un produs?

Comanda poate fi efectuată atât direct pe site (instrucțiunea o gasiți apăsând opțiunea “Cum cumpăr” jos pe pagina principală a site-ului) cât și apelând numărul de telefon indicat pe site 079 888 009. Pentru a efectua comanda pe site este nevoie să vă înregistrați și să plasați comanda precum și toate datele de conatact pentru a putea primi informația despre termenii de livrare și modalitatea. După care comanda este preluată și urmează să fiți informați telefonic când ve-ți primi comanda. Toate comenzile efectuate în zilele de week-end vor fi livrate luni.

2. Efectuați livrare?

Da.

3. Cât costă livrarea?

Livararea este gratis.

4. Efectuați livrare în toată țara?

Da. Produsul este livrat în toată țara, livrarea deasemenea fiind gratuită. Despre modalitatea livrării urmează să fiți informați în momentul când veți fi contactat de către operatorul nostru.

5. Cât de repede se livrează comanda?

Comenzile, făcute până la ora 15.00 se livrează în aceeași zi până la ora 18.00. Comenzile, făcute după ora 15.00, se livrează în cadrul zilei următoare. În dependență de dorința și posibilitatea de a primi comanada se concretizează telefonic în care parte a zilei poate fi efectuată livrarea.

6. Cum plătesc comanda?

Varianta 1. Plata poate fi efectuată la livrare direct curierului.
Varianta 2. Transfer bancar – poate fi efectuată și prin această modalitate, datele bancare se trasmit prin e-mail după care se confirmă apelând numărul de telefon indicat pe site.

7. În ce caz se returnează produsul?

Produsul poate fi returnat magazinului în cazul în care prezintă un defect tehnic și nu functionează, respectiv acesta este schimbat cu un alt produs sau se returnează banii dacă este cazul.
 
8. Care produse beneficiază de garanție?

Sînt produse precum acumulatoarele la care se beneficiază de o garanție de 6 luni.