Întrebări și răspunsuri

Întrebări frecvente din partea clienților noștri și răspunsurile la acestea:


1. Cum pot face o comandă?

Prin telefon: Puteți suna la numărul 079 888 009. Specialistul nostru vă va oferi informații despre disponibilitatea produselor, metodele și termenele de livrare.

Online: pe site-ul KUB.MD. Introduceți datele minime și veți primi notificări la fiecare etapă de procesare a comenzii.


2. Oferiți livrare?

Da, livrăm comenzile către clienți.


3. Cât costă livrarea?

Livrarea este gratuită.


4. Livrați în toată Moldova?

Da, livrarea se efectuează gratuit în toată țara.
Metoda de livrare se stabilește împreună cu managerul nostru.


5. Cât timp durează livrarea?

În Chișinău:
Dacă comanda este plasată până la ora 15:00, livrarea poate fi efectuată în aceeași zi.
Dacă este plasată după ora 15:00 — a doua zi.
Ora livrării poate fi stabilită prin telefon.


6. Cum pot plăti comanda?

Numerar sau cu cardul bancar la livrare — curierului.

Prin transfer bancar — detaliile sunt trimise prin email, iar confirmarea se face telefonic.


7. În ce caz pot returna produsul?

Returnarea este posibilă în cazul depistării unui defect tehnic care afectează funcționarea produsului. Vom oferi schimbul produsului sau returnarea banilor.


8. Pentru ce produse se oferă garanție?

Garanția este oferită pentru toate produsele. Termenul și condițiile depind de categoria produsului și sunt specificate la momentul achiziției.